כשאתם מחפשים עבודה אתם בדרך כלל מתמודדים עם עוד עשרות, אם לא מאות אנשים על אותו התפקיד, ואתם צריכים לעשות משהו שיגרום לכם לבלוט מעל כולם.
מנהלי גיוס מקבלים מאות קורות חיים ביום, ובדרך כלל משקיעים כמה שניות בלבד בסינון הראשוני על כל קורות חיים, אז כדי לגרום להם להתעכב על קורות החיים שלכם אתם צריכים לוודא שהם יהיו בולטים במיוחד.
לוקאס יילה בן ה 25 מצא דרך מקורית ולא שגרתית לתפוס את תשומת הלב של מעסיקים פוטנציאלים בעזרת קורות החיים שלו.
החלום של הבחור הצעיר היה לעבוד מוילנה, ליטא, לסן פרנסיסקו, ארצות הברית, והוא היה צריך למצוא עבודה. הוא הבין שזו לא תהיה משימה קלה מפני שעל כל תפקיד, במיוחד בסן פרנסיסקו, יש המון מועמדים. אז הוא פיתח קמפיין שיווקי עבור עצמו, וכך זה נראה.
לוקאס הדפיס חולצה אותה לובשים העובדים של אחת מחברת השליחויות הגדולה בסן פרנסיסקו.
לאחר מכן הוא קנה כמה קופסאות של סופגניות וחיבר את ההודעה הזו בתוכן:
רוב קורות החיים נכנסים לפח – שלי, לבטן שלכם
היי, המשלוח הזה אינו בטעות. אני מתחזה להיות שליח כדי לוודא שתקבלו את קורות החיים שלי באופן אישי.
כפי ששמתם לב, אני ניגש לדברים בצורה קצת שונה והכי חשוב – אני אוהב לבצע את המשימה.
קוראים לי לוקאס; אני איש שיווק עם 5 שנות ניסיון, ואני מעריץ את החברה שלכם ואשמח לעבוד עבורכם.
אם הצצתי את הסקרנות שלכם ואתם תוהים איך ליצור איתי קשר, בבקשה כנסו ל…(קישור) בדפדפן שלכם.
בינתיים, בבקשה תיהנו מהסופגניות הנפלאות והמפורסמות האלה.
לאחר מכן לוקאס מספק באופן אישי את הסופגניות לכל מקום בו הוא מעוניין לעבוד
לוקאס עשה תחקיר לפני כן כדי לוודא שהאנשים שלהם הוא מביא את הסופגניות הם אלו שאחראים על גיוס העובדים בחברה. בעזרת השיטה הפשוטה הזו, לוקאס וידא שיסתכלו על קורות החיים שלו בכל חברה, בגלל שאף אחד לא מסוגל לעמוד בפני הסופגניות הללו.
לוקאס חילק יותר מ 40 קופסאות, ועד כה חזרו אליו 10 חברות. עכשיו הוא נמצא בתהליכי ראיונות אצל מספר חברות.